چگونه در یک هفته چاق شویم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه در یک هفته چاق شویم؟
نوشته شده در دو شنبه 21 آبان 1397
بازدید : 200
نویسنده : مرجان پارسا

 

چاق شدن در یک هفته می تواند به اندازه ی لاغری سریع برای افراد چاق سخت و دشوار باشد. شخصی که چنین راهی را در پیش گرفته است یعنی بدن او سوخت و ساز بیشتری دارد و باید تلاش بیشتری برای مقابله با این موضوع کند. چنین شخصی باید غذای بیشتری بخوردبیشتر استراحت کند و ورزش های مخصوصی را در طول روز انجام دهد.البته هر تغییری اعم از چاقی یا لاغری در یک هفته نمی تواند با ثبات و پایدار باشد ولی ما در اینجا روشی را برای شما معرفی خواهیم کرد که با کمترین میزان ریسک شاهد تغییرات چشمگیری در مدت زمان یک هفته باشید و در وزن شما تغییرات قابل قبولی به وجود آمده باشد.

برای آغاز رژیم چاقی در ابتدا ۵ مرحله ی زیر را باید رعایت کنید:

  1. ابتدا میزان کالری دریافتی روزانه ی بدن خود را به طور دقیق محاسبه کنید.
  2. یک رژیم غذایی معمولی را در روز اول با میانگین ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ کالری آغاز کنید و هر روز ۵۰۰ کالری بر آن بیفزایید. دقت کنید که برای چاق شدن باید بخورید و اگر اشتهای شما کم است از مولتی ویتامین ها و اشتها آورها استفاده کنید. وعده های غذایی خود را به ۶ وعده در شبانه روز افزایش دهید.
  3. بدنسازی و ورزش های اصولی را که برای ساخت و تقویت عضله ها مفید است به طور روزانه انجام دهید . مانند دمبل و وزنه
  4. آبمیوه های طبیعی و اسموتی ها را فراوان بنوشید.
  5. ورزش های هوازی و دویدن را کنار بگذارید.

رژیم چاقی یک راه حل برای چاق شدن

چاق شدن با رژیم غذایی در ارتباط نزدیکی است. درست است که روند عضله سازی بدن از تمرینات ورزشی پیروی می کند ولی رژیم غذایی شناخته شده ترین عاملی است که می تواند در تغییر وزن و چاقی شما موثر باشد . برای چاق شدن باید میزان کالری دریافتی بدن خود را که از طریق غذا خوردن به دست می آید به مراتب افزایش دهید و به حداکثر میزان خود برسانید. پروتئین ها و کربوهیدرات های پیچیده می توانند از بهترین انتخاب های غذایی شما برای چاقی باشند. مصرف خامه را فراموش نکنید. میان وعده های خود را با موز و آجیل پر کنید


منبع: بیچشک





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: